ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوست داشتم و دارم

دوست داشتم و دارم تویی عمر دوبارم  

بخوای یا نخوای دلو برات میارم

اینو گفتمو میگم بدون تو میمیرم

تو که نیستی من از کی سراغتو بگیرم

دلم چه بیقراره نشونیتو نداره 

اگه بی تو بمونه میمیره بی ستاره

نگیر ازم بهونه صدام کن عاشقونه

ببین که وقتی نیستی چه غمی داره خونه

نگاه کردی تو چشمام.....

ولی عشقو ندیدی تا فهمیدی می خوامت

دوباره دل بریدی....

میمونم پای عشقت اگه بازم بگی نه...

شاید با رفتن تو بگم به زندگی نه....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 7:0 | |